Cirklar.


Köpte lite smycken idag, på Albrekts Guld så klart. Mkt nöjd! Vi öppnade nya butiken idag. Fullt ös hela dagen. Innan det hann jag plugga ett par timmar, skriva och klara tentan och sen till jobbet. Jag ska mäta den strecka jag cyklar varje dag. Jag får min vardagsmotion nu eftersom butiken, hemma och skolan ligger i tre olika delar av Kalmar. Med tanke på den mängd godis jag får in mig under min arbetsdagar kräver iofs en del motion. Shit vilka sockerkickar min stackars kropp får, varje dag. Och sen dricker jg en del kaffe på det. Snacka om att misshandla si kropp. Men än så länge har jag inte förfallit. Får ju fortfarande visa leg när jag handlar snus och öl så jag ser ju uppenbarligen ut som 17! Haha!

Jag köpte en klocka också, några små örhängen, bara små silver kulor men det är snyggt när man inte vill ha så mkt!


Väldigt Fia stil! och väldigt mkt cirklar såg jag just!

Annars väntar stor främmande idag. Louise kusin med ett barn iaf kommer och hälsar på. Ska bli jätte kul att ha dem här en helg! Själv så jobbar jag och ska plugga hela söndagen, men jag hinner kanske se dem ett tag iaf!

Butiken är i full gång nu. Dagen var bra! Mkt mkt folk som tog sig ut till nya centrat. Kul när det är så! Hoppas att de fortsätter så bara! Vi får väl se i morogn om jag tippade rätt på dagen försäljning. I morgon lär vi också ha en del att göra! Jag gick en sväng på min rast, emn jag ångrade mig snabbt. Ska nog gå där och shoppa en tisdag kväll eller så, för de köerna som var nu ställer jag mig inte i. Men jag skulle lätt kunna shoppa ihjäl mig där! Finns inga nya jätte spännande affärer. Men min stil är ju inte så spännande på det sättet, så jag är nöjd!

Jaja jag är trött som ett svin. Jobb och plugg tär på min 17åriga kropp! Ska stänga av datorn snart och städa lite. Suck, men det måste göras!

Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0