Dataproblems...

Det slog mig just vad enkelspårigt jag kan tänka...  Jag satt på bibblan med min dator och kom inte ut på högskolans internet. Fuck tänkte jag och ringde min bror som SKA veta allt om sådant. Han skrattade lite och sa att han inte kan hjälpa mig. Vaffan, lite kan han väl offra. Det är väl inte så långt från Linköping och hit. Kan han inte tala om för mig vad jag ska göra över telefon kan han väl ändå ta sig hit. Iaf, jag kan inte gå hem och arbeta eftersom vi inte har office paketet på Louise dator och internet har vi inte på min. Suck tänkte jag. Vad ska jag säga till min gruppmedlemmar i morgon. Att jag inte hunnit gjort något, pinsamt. Jag glömde visst bort den lilla detaljen att bibblan faktiskt har datorer att tillgå... AHA! Bra Fia! Så nu sitter jag och letar info här ändå...

Brasilien, ja! Internet är verkligen fullt med information! Man kan ju till och med lära känna mig utan att ens ha träffat mig, genom min blogg. Men att hitta vettig information om den politiska strukturen i Brasilien verkar hopplöst. Kanske bode skirva ett arbete om mig själv istället. Mkt enklare*fniss*

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0