Down town...

Bra start på nya kursen idag, jag försov mig. Det blev öl igår och det blev många öl igår och det blev sent i säng i natt. Jag ställde klockan med två alarm men det lyckades inte väcka mig, uppenbarligen. Så lite bakis, sömndrukcken och virrig hittade jag till skolan tillslut. Sukc, jag fattar inte varför det ska vara så svårt att komma i tid. Sen jag började plugga så har mitt sinne för att komma i tid försvunnit. Jag har alltid varit och är oftast i andra sammanhang i tid. Gärna lite innan utsatt tid. Men till skolan är det väldigt sällan jag kommer när jag ska. Det är väl skönt att även jag kan änra mig, tyvärr inte till det bättre då...

Hann fika med Jennifer och Tomas idag. Det var nice, inte varje dag som jag är på stan och framför allt inte fikar, väldigt mysigt. Jag hann även unna mig lite saker. På morgonen när jag cyklar, när jag väl kommer i väg vill säga, så är det ju vansinnigt kalltl. Har inga vantar och händer känns sönder frusna. Jag hatar hösten och vintarn. VIll bara ha värme allt jämt, förutom när jag nu ska glidsa runt i mina nya stövlar och med halsduk och mössa! Gött gött gött!!


Den vackraste färgskalan som vanligt! Svart och grått!

Har lagt till med en jäkligt dum ovana, jag äter inte middag. Jag kan fixa middag eller lunchlkådor till dagen efter men jag äter inte. Sen undrar jag varför jag går ner i vikt, hahah! Kanske ska lägga ihop ett och ett. Men lite vikt minskning har jag väl inte dött av, kan ju faktiskt använda hela min garderob nu. Hade en period för bra många år sen när jag mådde si så där och var bra smal, de jeansen komma jag i nu, som satt som en smäck då. Så nu är jag smal OCH lycklig! Vilken kombination va?!

Men idag ska jag slå på stort, jag ska äta middag! Har gjort pizza, well done av mig! Fuskade ihop degen, eller snarare köpte den. Men allt på har jag hakat, hahah. Mäster kock!

Käre far blev ett år äldre och jag får gratta på distans! Så pizzan is for you däddy!

Så var det med den torsdagen!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Karin Ekholm

Oj oj men akta så du inte försvinner. Du är ju inte direkt fet sen innan Fia. ÄT KVINNA!!!

Btw hoppas allt är bra. Vi ska ses snart!! Ta mej tusan. Kram!!

2009-10-01 @ 22:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0