Viggoleinen!




Vi har haft en så mysig helg! Viggo har skött så bra som en bäbis på 3,5 månad kan. Han har lite svårt med att tala om exakt vad han vill, men vi har försökt tolka och tillfredställa hans behov så gott det går. Vi andra har umgåtts umgåtts umgåtts. och inte att förglömma ätit. Onyttigare kompis får ni nog leta efter, hahaha! Men jag har uppskattat kladdkakor och grädde! Det har varit otroligt mysigt att haft dem här.

Jag gjorde dock det FÖRBJUDNA! Jag får skylla på dåligt minne, stress, ålder... men inget funkar när man kallar sin ena kompis barn för den andra kompisens barns namn. Oops!Jag började hela vistelsen med att kalla Viggo för Axel. Hm, inte ok. Men Louise gjorde det samma sen, så jag behöver inte känna mig så dum. Fast jag kallar ju stina för Louise och jag blandar alltid ihop min syskons namn, så jaa...

Nu ska jag ha en ledig söndag, för sen är det igång igen. Måste plugga ikapp allt jag missat eftersom jag hade omtenta. Men det är som vanligt.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så länge du inte kallar dom för katternas namn så tycker jag att det är OK!

2009-11-15 @ 13:38:05
Postat av: Anonym

Detta är verkigen den sötaste unge jag nånsin sett!!! Mamman är ju också skiiiiit snygg!

2009-11-16 @ 15:11:18
Postat av: Fia

Lisa: nej det är ju sant, så långt har det inte gått ännu. Å Louise heter för det mesta Louise faktiskt!



Anonym: Det känns lite som om du är lite partiskt i denna fråga, kan det vara så att jag känner dig????

2009-11-17 @ 12:59:34
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0