Telenor, varför är ni så bitchiga???



Haft en mysig dag med Jennifer på stan!
Mkt bättre än att städa. "Fick" mina "fuck-me-stövlar" eller som det kanske heter over-knee stövlar... Har velat haft ett par, men alla är antingen för dyra eller jätte hög klack på. Men nu har jag löst mitt i-landsproblem och skaffat ett par som var billiga och ingen klack!

Var även inne på Telenor idag. Leta efter drygare människor. Jag fattar inte varför killarna som jobbar där måste vara så otrevlig och dumförklarade. Är det ett krav när man söker jobb där?! "Vi söker en säljare med rätt attityd", ska man kanske läsa in i deras annonser att bra egenskaper är: nedvärderande, snobbig, bitchig och så otrevlig du bara möjligen kan. Jag skulle köpa ett minnekort till min telefon och frågade vad jag skulle ha. "Ja du kan välja mellan dessa... 4GB eller 2GB"
- Jaha vad betyder det frågade jag. "Jo den med fyra är dubbelt så stor som den med två"
-Öh, nähä ÄR det tänkte jag, det kunde jag ju aldrig tänka ut själv. Kanske så undrade jag hur många bilder, ungefär, jag skulle kunna ha i min telefon med de olika korten, men det fick jag inte svar på. Köpte det minsta och billigaste... Varför skulle jag ens kunna tänka mig att köpa något dyrt av honom. Nä jag fattar inte mig på deras attityd helt enkelt...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Fia :)

2009-11-03 @ 14:44:32
URL: http://jet-lee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0