Scones på hög nivå!

Igår blev det liv i en tradition som har varit bruten ett tag. Film och scones. Inte vilka scones som helst, utan Karinsscones, De var grymma! Filmen ska jag inte uttala mig om för jag vet knappt hur den började eller vad den handlade om. Sista halva av filmen vet jag inget om alls, allt var som det skulle. Filmtitt och Fia sov i soffan.



Finns det något värre än att vara tvungen att vakna upp och sen ut i kall luft och cykla, men kan ju muttra för mindre. Men det gick ju bra ändå!

Åh, idag är ju en sån bra dag. Idag mår jag bra. Idag är en sån dag som heter 25. Va?! Finns det bättre dagar?! Inte nog med att min födelsedag är på en 25 dag, vi får ju lön denna dag! Sen att skiten försvinner illa kvickt för att folk ska pengar för att jag bor och äter, inte lika kul, men jag har hört att det är ett måste.

Ikväll blir det "finlandsfärja" för hela slanten! Jag börjar nästan känna mig som stammis på Harrys nu på onsdagar. Två gånger inom loppet av en månad, inte illa. Vi blir nog fem blondiner och en brunett, om nu inte Jennifer insjuknar mer...

That's it for too day!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0