Rimmets konst!



Vad vore livet utan dig.
Min lilla fliniga tjej.
Enligt mig så är meningen med livet att leva
Inte bara jobba, slita och treva

Just nu går livet på räls
när jag tänker efter får jag ståpäls
Vi har det riktigt bra
lilla du och stora ja!

Dagar och nätter
sommar och vår
det är ingen som får
mig att bli så glad
livet känns som ett räkblad
nä det heter räkmacka
min lilla Louise pack(a)

Du får mig att känna
glädje som denna
att kunna dela det mesta
att både bråka och festa
anledningen till detta
är en enkel etta
vi är grymma som par
inga hinder vi har

up's and down's
tjafs och trams
är en enkelt match för oss
och efter det så släpps det loss
Vi är helt enkelt bäst
mitt liv kan inte vara annat än fest
ihop med dig
min lilla fliniga tjej!


Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahahaha!!! Du är heeelt underbaaaar!!!! Hahahaha! De där var de roligaste ever! Älskar dig!!!

2009-11-20 @ 13:51:47
Postat av: Lisa

Söta ni är....



Precis så som kärlek ska vara, tycker jag!! hoppas ni får en mysig helg tillsammans

2009-11-20 @ 14:54:29
Postat av: Fia

Japp lite kan jag allt :D



Jag är nog en liten poet innerst inne, :P



Tack och hej

leverpastej

(jag gjorde det igen, bara slinker ur mig, hahha)

2009-11-20 @ 15:33:36
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/
Postat av: Karin Ekholm

Ni är så söta ni två! Love love love. Kram!!



(Louise, tröjan!!!!! ;) Skärpning eller kvarsittning..!

2009-11-20 @ 16:08:15
Postat av: Louise

Karin sluta glömma saker! Karin sluta märka revir överallt!!! :P Tänkte ta med den idag men din kille är ju för lat för att vara på jobbet :P

2009-11-20 @ 16:14:06
Postat av: Karin Ekholm

Haha jaja lägg över allt på honom nu bara...mmm kallas överföring Louise. Ö V E R F Ö R I N G.

2009-11-21 @ 15:30:00
Postat av: Kus

Så vackert så man blir tårögd... snyft Enjoy the weekend själv drar vi en romantisk en på ön... Hoppas vi ses snart!!

2009-11-26 @ 22:56:05
URL: http://littlemissfixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0