Pedagogik gör lite skillnad!

Vår lilla rumän har nog gått en pedagogikkurs under natten, för idag var han faktiskt bra. Lite snabb i att byta bilder på powerpoint ibland med annars var han riktigt bra! Kors i taket! Kanske kan bli en bra kurs ändå!

Köpte diverse födelsedagspresenter idag. Till någon som fyllt ganska nyligen. Vars flamma jag ska få träffa på lördag. Hm, vem kan det vara. Jag passade på att handla lite till mig själv när jag var på stan, men jag vet inte om jag ska ha kvar det...

Ett skärp... men det kanske är för mkt... ja jag vet inte... inte så mkt jag men jag tyckte att det är snikelisnyggt!
Ska ut en sväng idag, göra stan osäker, gå på lokal, you name it. Och vem kanske får skärpet följa med.


Kommentarer
Postat av: Louise

BÖRJA BLOGGA! Ja vet ju inte vad du har för dig kvinna :P

2009-11-10 @ 20:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0