Mer färg i mitt liv, det är tydligt det!



Visst ser det vackert ut! En strand i morgonljus. Helt ödsligt och lugnet bara finns där! Dimman ligger över Kalmarsundet och solen kanske kanske tittar fram om ett tag. Romantiskt och fridfullt! MEN det vackraste av allt är att jag tog detta kort, gärna klockan 07,20 i morse då Louise och jag hunnit gå två tredjedelar av vår morgon promenad. Herregud vad vi var uppe tidigt. Men jag börjar nio så vi kom fram till att ska vi gå tillsammans så får det blit tidigt,haha! Mest förvånade är faktiskt att L är med! Eller det kanske det inte är, det mest förvånande är att jag rör på mig.
Jag tror att min kropp är i chock, två promenader på två dagar. jag är så pigg idag och på bra humör. Jag tror L kommenterade det tre fyra gånger på lunchen "vad kul att se dig på så bra humör". Hahah det kanske jag ska ta som en pik?!
Hela gänget på förläsningen såg helt slutkörda ut, medan jag kände mig pigg och på! Mer morgon promenader innan solen går upp!


Jag har pluggat ganska mkt den senaste tiden. Kanske inte stenhårt men mkt! När jag kom hem från tentan i lördags, fick jag en present av L. Väldigt snällt av henne! Den fick jag för att hon tyckte att jag var bra! Bra kan hon vara :)
Presenten, som inte var inslagen Stina :), innehöll skjortan nedan. mm mm mm, i like! Den satt som en smäck. Louise försöker föra in lite färg i mn garderob tror jag. Den är nämligen skjorta nummer två från henne som det är färg in. Inte vant för mig, men himmelens snyggt, hahah!



Nu ska jag ta mitt glada humör och sätta mig vid min tråkiga papper. De ska betas av en efter en. Ligger bara några föreläsningar back. Och inte ska väl "internationell ekonomi" kunna ta bort mitt glada humör, eller?!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0