Malmö!

Efter en hel dag på bibblan med näsan i anteckningar och hjärnan trimmats ordentligt, så kan jag ju inte mer än längta till i helgen! Min lilla tjej och ja, ska ta oss en tripp till Malmö. Hur nice ska inte det bli. Vi var sugna på det i somras men det blev aldrig av. En helhelg, UTAN skola böcker MED Louise!
Vi ska bo på ett hotell som heter Astoria...


(Från deras hemsida, astoria.se )

Looking good, ha?!
Kan inte vara mer än nöjd med valt av hotell (änså länge, kanske har andra tankar när jag kommer hem). Det ska bli så mysigt att glida runt i Malmö, äta lite lunch, shoppa lite (julklappar kanske), käka gott på kvällarna, å bara ta det lungt! Åh vad jag längtar!

FinaLina som kommer ifran de krockarna, hennes mamma tipsade om denna restaurang. Ser ju inte så illa ut. Frågan är om man får plats löningshelgen å allt...


(från deras hemsida saltochbrygga.se)

Ligger tydligen nära Touring Torso. Vill se! Där ligger också en restaurang som tydligen var väldigt nice. There's nooo end off the possebilities! Ja vi får se vad som händer!

Jag kan ju som sagt säga att jag  l ä n g t a r !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0