Bättre inredda kontor, tack!

Inget är väl som väntans tider! Snart kommer Stina och Viggo! De är i skrivande stund på väg hit! Det ska bli så mysigt!

Själv pluggar jag eftersom jag har omtenta i morgon. Microteori igen! Jippiiijeee. Men sen ska jag ha en helg med stina.

Drömde att Viggo, 3 månader, tog bussen ner till mig och Louise och att vi skulle barnvakta honom. Jag säger bara Stina, gör ALDRIG det. Det gick inte så bra för mig och L. Ungen sov bara så vi la honom i sovrummet, men han ramla ur sängen och såg konsitgt ut. Vi tog upp honom och han ramla igen. Det var bara en massa konstiga saker som hände med pojken så jag tror att det är bäst för allas skull att mamma till barnet följer med! (å lite egoistiskt så gillar jag ju mamman till barnet och VILL att hon ska vara med, hahah!)

Igår fick jag se ett av Kalmars fulaste kontor. Jag skulle lämna en grej hos Securitas, och fick fälja med mr vakt in på hans kontor. Å hu jeda mig, vilket kontor. Jag är fortfarande mkt arbetsskadat från HEMTEX. Jag antar att de inte jobbar så många tjejer hos vaktbolaget, FÖR när det bara jobbar killar på ett ställe, med mina fördomar, så ser det ut som hos dom. Herregud, var det slitet, gula väggar, URgammla gardiner (en kort, rynkade kappa med veckband med urblekt pastelliga färger...), omatchande stolar, fula skrivbord, och ledsna växter i fönsterna. Hm, de kanske inte vet att det går att förnya sig, ialla fall när det gott 25 år och inredningen är så omdern att den ALDRIG kommer bli modern igen. Jaja alla kanske inte bryr sig om sådant, men jag gör...

Jaja, tillbaka till micro välrden!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0