åttiotalet, det ni!

Gäääsp! Nu är mina ögon lagom trötta. Läsa och jobba, järnjumpa på hög nivå! Hann en massa läsa idag och hann jobba ett bra pass på eftermiddag kväll! Såna här dagar gillar jag när jag kan sätta fingret på vad jag har gjort. Det är inte alls lika lätt att vara produktiv när jag har en helledig dag framför mig. För då skjuter man bara saker framför sig...

För nån vecka sen ställde jag mig i bostadskö i Stockholm. Hahah, nu är det ju ett tag kvar innan vi ska flytta men det är tydligt att det är lika bra att ställa sig i kö. Kollade lite lyor i huvudstaden och ska man bo i stan så ska man ha stått i kö typ sen åttiotalet. Haha, jag kolla nån två för en massa tusen i månanden, "Kö plats 458". Öh jaha, tacko tack! Det står i en liten ruta att "även om det är lång kötid, ställ dig i kö, möjligheten finns att de innan hoppar av och inte är intresserade. Hm, nja tror inte det va. Men om man inte ställer sig i kö så kommer man ju inte heller hamna längst upp på kölistan!

Nähä horisontellt läge i soffan kanske! Because I'm worth it!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Frida Gustavsson

Aha! Vad för er upp hit till Stockholm? :)

Ett tips, på bostad.stockholm.se finns också något som de kallar "bostadssnabben". Då är det först till kvarn som gäller. Många gånger är det nybyggen som de lägger ut där, vilket ger skyhöga hyror. Men det är värt att hålla koll :)

2009-11-19 @ 12:49:29
Postat av: Fia

Hej kusifin! Hm, ja jobb, storstad och lite närmre "hem" är väl de tre starkaste argumenten, men det dröjer. Jag är klar tidigast om ett år + några månader.

Men ska komma ihåg dit tips!

2009-11-19 @ 13:09:13
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0