We gonna party like it's your birthday!

Kolla in mina jeans/chinos/gubbbyxor!! Louise föll först för dessa ful snygga byxor å när jag fick på mig dom satt de riktigt schysst, tycker vi iaf! (Det var även då när jag provade dessa som hon ringde från guldsmedsbutiken, så de är mina bästa turbyxor nu!) Det blev även lite fler t-shirts... Allt från Gina, vilka fynd jag gör där! Bra butik, mkt för pengarna kan jag säga! Sånt gillar vi!





I dag ska Louise ha fest här! Det ska bli riktigt kul, en hög med schyssta människor, öl och sist men inte minst smörgåstårta som jag håller på att göra. Det är så sjukt kul att laga mat ibland. Jag minns på gymnasiet under det året jag läste restaurang att kallkök, där tårtor och liknande görs, var mitt bästa ämne! Det är så kul att dekorera. Vi får se hur den smakar, det är skaldjur, lax och pepparrot. Frågan är om man kan misslyckas med den blandningen?!

Familjen Gustafsson-Pack gick och handlade förut. Jag tror inte att det tar så lång tid för nån annan att gå å handla som för oss. Idag tror jag att vi slog rekord med lite mer än en och en halv timma. Då hann vi både handla mat och vin! När jag var liten och bodde i Bettna, mitt i skogen, var handlingen liksom en happening. Fick man inte följa med till grannby och handla kunde ens värld rasa samman. FRåga mig inte varför det var så, men man VILLE med och handla. ( Det kan varit att jag så gärna ville se några levande varlelser, förutom katten, familjen och alla grankottar, kan vara så, haha!) Förstå när vi får barn, det kommer ju bli vår helg utflykter att åka till ICA och handla. Sen en korv på vägen hem, fatta vilket äventyr va?!

Chelsea laddar inför kvällen! När vi har folk här är hennes bästa. Hon lägger på sin finaste attityd så att alla smälter och sen blir hon gosad med hela kvällen. Det händer ju till och med att folk lekar med henne, vilket hon inte är så bortskämd med annars...

Nu tillbaka till städning och lite fix innan det dyker upp folk! Jag ser fram emot det, ska bli kul... vi får se var kvällen slutar!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0