Mkt dålig student...

Igår tog jag fram min skrivar talang och rimmade lite till min tjej. När hon kom hem hittade hon detta och hennes favorit öl i kylen. Jag kan vara ganska charmig ibland!


På kvällen blev det utgång med klassen. Vi hade kul, jag hade visst lite för kul men ölen så i morse var jag bra trött och huvudet var inte ok. Men jag tog mg självklart till jobbet och det var riktigt kul. Det var full rulle hela dagen i butiken.








Nu sitter jag hemma med katten. Var iväg på en förfest och sen skulle vi gå till kåren MEN kön var oändlig å jag är inte särskilt pepp på att gå ut så jag gick hem istället... hahah dålig student dålig student. Det är dessutom sista kårkvällen, så dte lär vara gott med människor där. Just av den anledningen hade jag ingen lust idag.

SÅ jag ska inta soffan, fötterna på bordet och en öl. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fia ! är det snus under läppen ???

Fy / Mille

2009-05-31 @ 14:49:53
Postat av: Åsa

Svensson varning!!!!!!!

2009-05-31 @ 21:34:48
Postat av: Fia

Yes, det är snus unge man!



Åsa, inte Svensson, Gustafsson hahaha! Antar att jag gillar att vara själv hemma ibland!

2009-06-01 @ 17:21:17
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0