Underbyxor och relationer!

Bra dag men mindre bra pluggdag. Hurtbulle ett och två gick lång promenad i morse. Jag kände igår att de kilon jag så flitigt blev av med efter julen å så satt visst på magen igen. Fattar inte alls hur de kunnat hamnat där igen, kan det vara för att jag inte tränat?! Med vissa kläder blir det ju så tydligt om kroppsformen ändras. Eller så är det för att jag klär mig i tajta kläder på jobbet och går mest i stora kläder annars. Det kan ju vara så att jag känner mig "lite instängd" i tajt jeans, tajt t-shirt och väst... ja inte vet jag. Något va det som inte stämde igår, så jag både gymmade och gick igår. Idag har jag självklart ont, men det är ju bara skönt att veta att träningen gjorde något med kroppen.

Vi blev bjudna på scones och te hos Martin och Karin igår. Det var både mysigt och länge sen vi käkade det! Tack för det!

Jag handlade underkläder idag, fy fan tråkiga saker det finns att handla till mig men jag hittade några! Jag hann gå förbi jobbet och reda ut min små grejer jag höll på med igår. Bira är inhandlade inför kvällen. Lunch, började läsa och jag har hunnit prata med min två bästa i Nyköping, både Nathalie och Stina.

Vi kan ju åka på lilla Axels dop nu när vi har bilen, det är så kul! Nathalie hann berätta lite om det, ska bli kul att vara med när en unge till ens vän ska döpas. Hm, börjar jag bli vuxen nu?! Snart kanske det blir lite bröllop?!
Flickor, jag skulle gärna vilja gå på era bröllop så det gör inget om ni ser till att göra det snart! Typ helgerna i de två sista veckorna i Augusti har jag all tid i världen, jag har semster då! Säg till nån vecka innan så jag kan köpa present och kläder bara!

Stina och jag hamnade i en diskussion om hur vi funkar i våra relationer. Det roliga är att hon är sjukt lik Louise i vissa avseenden och jag är uppenbarligen bra lik Billy. Jag fick mig en liten tankeställare när stina berättade en grej som hänt. Jag hörde bara min egen röst eka när hon berättade vad som sagts, jag skrattade och sa: precis så där låter jag. Fuck vad illa det låter. Det bra med olikheter men det är ju inte alltid så lätt att förstå sig på andra. Hahaha, ja och för mig är livet ganska enkelt så jag alltid har rätt. Ja jag vet det låter helt otroligt men sant... haha
Hm, det är bra med vänner. Jag saknar er båda! Tack Stina för timman i telefon det var skönt att prata med dig!

Idag ska vi ses med klassen, det ska bli kul. Det är ju faktiskt sommarlov strax, om man kan kalla det sommarlov. De flesta lär ju jobba mer än vad de gör när de går i skolan, så lov vette 17 om vi kan kalla det. Vi ska ses hos Jennifer och sen ner på stan. Hoppas vi hittar plats på någon uteservering, för vädret är å fint! Känner mig hänig, men jag tror att det är visdomstanden som spökar. Men som min farmor skulle sagt: "Det går över tills du gifter dig, Fia". Så Louise skulle vi kunna gifta oss i kväll?!

Jaha nähä... Får återkomma med lite bilder från kvällen bravader.
Ha en skön fredag!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Stina

underbart att prata med dig med!!!

saknar dig!!

Puss o kram

ps kolla in min blogg

http://stinashemmaliv.blogg.se

2009-06-05 @ 16:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0