Smoargordstaorta!

Det blev riktigt lyckat igår! Jag tror folk hade kul och maten blev god! Jag tyckte verkligen det var skit kul att göra smörgåstårtan. Tror att jag ska öppna ett cafe!




Jennifer, Martin, Karin och Jesper kom hit och käkade. Senare på kvällen kom det några kompisar till Louise och vi satt och pratade och drack. Vi senare till Palace och härjade.


(Vilka vackra bilder! Hahaha, jag lyckades verkligen fånga gästernas bästa sidor!)



Martins pose här är oslagbar! Work it Martin work it!

Det var en lyckad kväll och idag är jag så trött. I morgon börjar alvaret igenom. Tillbaks till skolan och träningen. Inte öl varje dag och det är dags att börja äta nyttigt igen. Ska bli skönt men just nu så tänker jag vara bakis. Lousie är på samma nivå så det lär ju inte bli mkt gjort idag inte.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0