Leksak!

Nu har min nya leksak kommit! Jippi! Har nog inte cyklat så snabbt till en pressbyrån som idag. Den är så fin. Jag har typ fattat hur den funkar. Och så har jag självklart redan tappat bort den förbannade pekpinnen som är till för "touchen" som jag skulle behöva. Jag vet inte om jag har för stora fingrar men när jag ska trycka på skärmen lyckad jag trycka lite för mkt åt vänster hela tiden så det blir fel tecken eller jag trycker på en knapp som jag inte ska. Det kan vara för att jag biter på naglarna och mina fingrar ser ut som små stumpar... Men de kanske de kan tala om innan jag köper den: " Bör ej användas av folk med trubbiga fingertoppar. Bör alltså ej användas av nagelbitare". Men det går nog ändå, tar lite tid att skriva mess. Jag kanske skulle sluta bita på naglarna, eller NÄÄÄ...

Ialla fall få här ser den ut!



Jag har försökt fota vår katt med den men hon har inte lärt sig kommandot "Sitt still jag ska ta ett foto av dig". Men vi övar på det! Eftersom vi bytt abonnemang så ringar jag och smsar gratis till Lojsan (å hon till mig, haha), väldigt bra det där! Vi konstaterade att det blir ett par mess om dagen, så det kanske gör oss till lite rikare! Vem vet! 

I helgen kommer mamma och pappa! Kul som attan! Hoppas på fint väder, jag hörde en liten önskan om att åka till Öland. Det kan bli fin fint! Å då ska jag fota med min nya mobil såklart!!

I morogn är det första timmarna på guldsmedsbutiken, Albrekts Guld! Det ska bli så roligt, har faktiskt saknat att stå i butik! Jag hoppas på lite grillning till kvällen!
Så var det med det!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0