Jag älskar dig!

Ja nu har vi passerat ett års dagen! Herregud vad tiden går fort. Men detta år har varit det bästa! Min älskade tjej, bästa vän och stöd(person hahaha) i livet, jag skulle inte kunna önska mig någon annan. Du är verkligen allt jag vill ha! Jag är så glad att du finns i mitt liv och att vi kan dela ALLT... (Roligt och jobbigt!) Tack för att du gjorde gårdagen perfekt! Jag älskar dig Lousie!

Här är lite bilder från vår, som vanligt någon snurrig resa, till Öland. Som alltid så hittar vi knappt dit vi vill men det blev verkligen super mysigt! Borgholm och glass, biltur genom södra delen av ön och sedan hittade vi en jätte mysig strand där vi låg å solade (och hånglade, hihih). Det blev så mysigt! på kvällen körde vi lite midsommartema, sill, kräftstjärtar, färsk potatis, gräslök och gräddfil. Bättre kunde det inte bli. Förövrig var det, potatis älskar som jag är, min första färskpotatis... Tror jag. Jaja det var gott iaf! Film och mys i soffan blev avslutet...









Ser ju ut som om det är sommar! Å det är det typ här nere... Så kom å hälsa på oss vett ja'! Här har vi sol och värme och långa sandstränder!! Nä hä nu får jag sluta drömma om min tjej och gårdagens solande. Till boken "Den nya ekonomistyrningen", hahah vilket nedköp men så är det. Det är hårt men sant. Tenta om en och en halv vecka. Jag sitter som på nålar för idag får vi resultatet på förra tentan, satan vad jag är nyfiken. Ska hinna med tre timmar arbeit i butiken idag med, så det är bäst att jag slutar blogga.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis!!till: fast jobb + extra jobb, ett årsdagen, gula bilen, söt katt, att Fia fixar tentorna med mera....skönt att livet faktiskt får vara BRA!!!!!!NJUT!!!!!!

STOR KRAM!!!!

2009-05-25 @ 22:36:19
Postat av: Fia

Tack tack tack! Ja det går bra nu! Hoppas ni mår bra där uppe!! Kram!!

2009-05-25 @ 23:32:28
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/
Postat av: Stina

vad härligt det ser ut!

och vad fin du är i örhängen!

puss o kram

2009-05-27 @ 12:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0