Is this lööööve, is this löööve that I'm feeling?!!




Detta är kärlek!
Jag har sett dessa fina små blommor på ett ställe här i krokarna under promenader och har tjata till Louise om att jag tycker att det var fina. Fel person att berätta det för, Louise är INTE lika intresserad av blomster som jag är. Hon tycker att våra 3 blomkrukor i e n a fönsteret i vardagsrummet (eftersom fönster nummer två är utsatt för katten-som-måste-ha-ner-saker-var-de-än-står) är ungefär som att bo i en blomsterhandel... Ja vi är charmigt olika ibland jag och min tjej, men vi är jävligt bra ändå!
Ialla fall, så hade denna blomhatare förvandlats till hennes charmigste jag och tagit  hem sådana till mig! Är inte det att uppoffra sig för sin sambo! Plocka blommor med taggiga grenar när man inte gillar den ens! Det är kärlek! Det var verkligen en lite glädjespridare på onsdagsförmiddagen!!

Nu efter att jag förstört Louise lite hårdare image (sorry babe men det var väldigt gulligt av dig) så ska jag spräcka min hurtiga image. Jag, Karin och Jennifer skulle ut på en jogging rund. Tre peppade brudar tog sig till Stensö. Vilket förövrigt måste vara den finaste springrundan någonsin. Gröna löv på träden, vissa vackra blommor och havet! Vi började bra på 5 kilometaren, men efter typ halva fick jag lägga av. Jag hade så vansinnigt ont i mina fötter så jag kunde inte springa. Kändes piss när vi äntligen kom ut alla tre och det gick bra förövrigt... Så långpromenader och springturer kommer inte komma på frågan tills mina blåsor försvunnit. SUCK! Jag kom i mål på alldelses för lång tid... Icke godkänt. Så MÅSTE jag gymma istället...

Min mobil som jag sitter och väntar på har inte dykt upp. Har kollat brevlådan tre ggr idag för att förhoppningsvis hitta en liten avi som det står att jag kan hämta ut den. Jag förstår inte varför lustigkurren som sålda abonnemangen och telefonerna till oss inte bara sa att det kan ta en vecka innan den kommer, då hade jag ju blivit positivt överraskad om den dök upp tidigare! Jaja den kommer väl...

Nu dusch, handla lite och sen fortsätta med kalkylleerrrringeeeen! Roligare kan man ju knappast ha det, haha!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0