Ingen hjälte...

Vad jag är glad över mitt nya jobb! Det var jätte kul att jobba idag! Jag har fått lite koll på sortimentet och så, det är lite säkerhet att hålla koll på... Fick läsa säkerhetspärmen idag, vilket beskrev för mig att jag ifall att det dyker upp en rånare inte ska leka hjälte. Jag har ju lite svårt med uppkäftiga människor, så jag får ha det i bakhuvudet: "inte leka hjälte Fia, inte leka hjälte". Det kommer bli jätte bra, trivs ,med de kollegor jag träffat än så länge!

Det blev grill i kväll, mätt å glad fortfarande. i morgon kommer mamma och pappa, det ska bli kul. Hoppas på en Ölands tripp!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Louise

FIA!!! Nu får du skriva!!!! :)

2009-05-18 @ 18:41:28
Postat av: Åsa

Jaaa Fia, tänk på mig. Vad ska jag göra heeela kvällen när du inte bloggar. Suck

2009-05-18 @ 19:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0