Gröna stugan...

Säkerhetsutbildning,pizza och sen i säng... Det var kul att träffa tjejerna igår. Som sagt man hinner inte prata med varandra på arbetstis, men etfersom vi hade utbildning igår så kunde vi välja att gå ut och käka om vi ville. Och det vill vi ju, så på måndag bär det av till "gröna stugan". Ska bli riktigt kul att få hänga lite med de tjejrena!

Idag har det varit plugg, hemma och på Karin ballkong. Så skönt i solen att jag brände axlarna. Fuck, jag hatar att få ränder när jag solar... Brukar sola utan så mkt på annars. Men det kanske inte passar sig på en ballkong med pluggböckerna i högsta hugg... Jajaj det var skönt att få plugg gjort och att sitta i solen! Vi tog oss en fika på stan och sen var hela högen smakråd till Karin som skulle hitta klänning. Provade faktiskt ett litet svart fodral själv, sjukt snygg klänning men för dyr, eftersom jag aldrig kommer använda den. Haha kanske klokt att handla nya skor eller något som jag kommer ha användning för. Går runt i min vinterskor fortfarande... hm mindre snyggt men jag har inte hittat några snygga ändå...

Nu lasange i ugnen, långpromenad och sen middag!
Ciao

Kommentarer
Postat av: karin

inte en bulle i ugnen då hohoho jag är för rolig ibland...nästan så man får hålla i sig lite grann...!



hoppas lasagnen smakade väl och tack för smakrådet!

2009-05-28 @ 00:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0