Grattis Älskling!

Nu är jag tillbaka i verkligenheten.
Vi har haft en riktigt bra resa, mkt avslappnat och jag har sett mycket av Englands landsbyggd! Jag kommer lägga upp bilder en anna dag. Vi hann inte London denna gång... Blir kanske till hösten!

Idag är det firande av Louise! Tänk att lilla hon blir 23, hm... jag minns det som igår, vilket år! Tjugotre, 23... Ja inte illa! Jag både sjöng och bjöd på frukost i morse och sen fick hon några presenter! Nöjd och glad blev hon, vilket var meningen! Vi har unnat oss lite kläder och varsin mobil idag!! (Det lät ju som om vi har vunnit på Lotto, det känns nästan så när vi ÄNTLIGEN fått ordning på ekonomisidan!!!) Min kommer på tisdag, det är en sjukt bra kamera i mobilen, så nu gäller det att alla flinar fint när jag kommer gående, man vet aldrig om man hamnar på bloggen!

Jag fick jobbet på smyckesbutiken idag! Herregud vad glad jag!! Ett jobb i en butik, men riktigt varor och kunder närvarande när jag ska sälja! Jag är riktigt riktigt glad! Grattis till mig och grattis till Lousie!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack Fia!!!Jag har saknat din blogg denna vecka. Grattis till jobbet!Stor kram till Louise även här fast jag redan pratat med henne....23...jaja.

2009-05-08 @ 21:12:04
Postat av: Fia

Ja nu lovar jag att blogga och visa bilder så du har något att göra på kvällarna ;)

Ha en skön ensamkväll! Kram!

2009-05-08 @ 23:10:18
Postat av: jennie

oh vad roligt med jobbet!Stort grattis:)

Roligt att hinna se er i torsdags också!

sköt om dig, Puss & Kram

2009-05-09 @ 09:53:03
Postat av: Fia

Tack Jennie! Känns riktigt bra!

Hoppas du får en kanon födelsedag, grattis!



Det är alltid lika kul att träffa dig med! Kramar!

2009-05-09 @ 17:11:51
Postat av: Anonym

Du är ju en stjärna! grattis till jobbet!Och grattis till din tjej!! tusen kramar Stina

2009-05-09 @ 19:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0