G7

Jag klarade min budgeteringstenta! Det känns rikitgt bra, den vill jag nämligen inte ha som resttenta och sitta med i sommar.

Dagen insats i skolan var lagom givande, investeringsbedömmning... Det kändes som om hela gruppen var ofokuserade och läraren gav nog upp lite på slutet. Men nu sitter jag å ska kalkylera lite. Inte illa när det är soligt ute och jag hellre skulle vara utomhus.

Vi har iaf hittat ett syskon till Chelsea! Så i början av augusti blir det en katt till. En grå, som på beställning! Det ska bli kul och se hur "varsam" hon kommer vara med den lilla... Hon lär ju se den som ytterligare en leksak och skrämma stackarnen.

Ikväll ska jag på säkerhetskurs. blir kul att träffa ala kollegor samtidigt. Vi lyckas ju alltid gå om varandra så jag har inte så mycket koll på de andra tjejerna...

Så var det med det!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis igen Fialotta!

Du klarade den ju ordentligt också! Inte illa.

Det är din grej det där, så är det bara :)

Då ses vi vid 10 imorgon, gud så hurtigt.

Kram och godnatt!

2009-05-26 @ 23:03:30
Postat av: Stina

Du är bäst!!!!!!!!!!!!

2009-05-27 @ 12:04:20
Postat av: nallie

GUL BIL!! hahaha...ja e så rooolig...eller hade jag inte kört den på dig? GRATTIS till tentan! Vill påminna damen om att innan hon firar sin 25årsdag får hon inte glömma min födelsedag på fredag...eller hur var det nu? ;o)Och så kan jag passa på att berätta att jag förmodligen springer Vårruset iaf imorrn! Edward både sponsrar och hänger med som stöd (och Axel förstås!) så då är det väl bara att snöra på skorna? Hörs!kram!

2009-05-27 @ 16:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0