5 km!

Nu jäklar är det tillbaka till min gamla nyttiga livstil... Inte öl varje dag och ordentlig mat! Känns bra. Karin och jag tog oss en liten runda i skogen. Närmare bestämt 5 km! Jippi yeey, jag klarade hela rundan med bra fart! Så nu är det bara att köra på...

Jag var på mitt jobb idag, MITT JOBB, och fick schema. Ska jobba på fredag... lite inskolning och få koll på säkerheten och hur det funkar i butiken. På måndag ska jag på säljutbildning i Göteborg! Jag och min kollega åker klockan fem på morgonen och hem igen på kvällen. Det ska bli kul, speciellt att se hur dessa möten fungerar i andra kedjor.

Just nu är det "Ballar av stål", vilket program!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0