Solen skiner alltid i Kalmar! (För här bor ju jag, hö hö)








Söndag, väldigt skönt dag! Vi fick sol på oss. Vi packade fika och tog oss till Stensö och picnicade! Det var riktigt riktgt mysigt! På kvällen blev det pizza och film med Martinkarin. Jag uppskattade det väldigt mkt och slog på stor och somnade, som vanligt! Men den stund jag höll mig vaken hade vi roligt, som vanligt! 

Idag träffades vi i plugg gruppen och fortsatte med vårt arbete som vi ska framför i morgon. Lyckades ta mitt lata arsle till gymmet idag! Yeey! Konstaterade, varför tar jag mig inte hit oftare, det är ju så sjukt skönt efteråt. Det känns som att jag verklgen gjort något när jag både pluggat och gymmat!

Dags att börja tentaplugga igen. Den 16 mars bär det av till tentasalen igen. Det kommer förhoppningvis gå bra. Reslutatet på förra tentan har jag inte fått ännu, väntar med spänning!

Det roligatse denna vecka är att pappa kommer hit! På torsdag kommer han farande! Det ser vi fram emot hela lilla familjen på Fabriksgatan!
Dags för välförtjänt dusch! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilka bilder du tar Fia. Jag är helt såld. Kanske man kan få sig en fotokurs av dig? Vad använder du för kamera? Impad av stykbräde lösningen, jag gillar kreativitet på hög nivå!!!Kram!

2009-03-02 @ 18:00:45
Postat av: nallie

Av ren nyfikenhet, du och Louise är ni Fialouise eller Louisefia? :o)

2009-03-02 @ 21:39:07
Postat av: Fia

Tack Åsa! Så fort du kommer till Kalmar ska jag lära dig allt jag kan om foto! (Bara för att ni ska hälsa på!!!)

Haha, ja man tager vad man haver... ska man ha middag ska man, så det var bara att tänka till! Kram!



Natalie! Det skulle nog bli Fialouise i så fall, jag vet inte varför men jag säger nog så!! (Äldst först, eller är det inte så man säger?!)

2009-03-02 @ 23:04:10
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0