Snow snow...



Som ni ser har vårt vackra vårväder försvunnit. Det har tydligen snöat i natt... Det kanske inte är en halv meter snö men det är inte femton plus grader heller. Trist men det är väl så det är i Sverige, rätt som det är blir det vinter.

Idag känns det som jag bott på bibblan. Vi började klockan 8 i morse och slutade nu när det stängde 20,00. Så nu ska jag sätta mig en sväng och göra en del av slutsatsen, ingen rast ingen ro, men arbetet ska  vara klart i morgon klockan tio. Börjar verkligen känna Försäkringskassan nu, hihi. Jag fortsätter bygga på min grå/beige identitet tillsammans med Jennifer och Johan!

Något roligt är att jag fick tenta resultatet från förra veckans tenta i marknadsföring! Jag skrev VG, jippi yeey! Jag är så himla glad och det känns så jäkla skönt att ha klarat den! Bevisat för mig själv att jag kan göra skriftliga tentor också!!

Trevlig tisdagkväll!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis:D

2009-03-24 @ 23:20:00
URL: http://emmahelen.blogg.se/
Postat av: annie

Grattis till VG!

2009-03-25 @ 06:25:37
Postat av: kroon

kallar du det där snö??? vi fick 30 cm över natten idag!! satan va d suger!!!!=P

2009-03-27 @ 10:40:05
URL: http:// dagenskroon.blogg.se/
Postat av: Helena

Stort grattis till VG resultatet, snyggt jobat!

2009-03-31 @ 15:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0