Het singel i Stockholm söker...

Nu är det nära, väldigt nära. Bara några timmar kvar tills det är dags att igen bevisa att jag kan läsa och skriva. Jag läser samma texter hela tiden, ritar upp modeller och klurar på... Samtidigt så känns det som om jag kan allt redan. Allt jag läser är bara jaha juste det det kan jag, det kan jag... Å då blir det inte att jag läser djupare i texten.

Jag gör just det jag misstänkte att jag skulle göra, laddar ner utan virusskydd. Nu har jag "Benjamin Button" med Brad Pitt i burken. Å det passa ju bra eftersom att det är söndag och Martinkarin kommer till oss!
Att ladda ner utan detta skydd känns lite som att ha oskyddat sex, det är något som man inte ska men gör ändå. (Fast det är inget större problem för mig just nu, med safe sex alltså, hahaha!)

Igår blev det en snabbt grattis till Ullis och sen vidare till Martinkarin. Där blev vi kvar desto längre, var hemma runt fyra i morse tror jag. Är lite trött i huvudet, men det nalkas ju film ikväll! Och det för mig betyder sömn! Jag har sett ett antal HALVA filmer. Jag har dessutom somnat på bio ett par gånger, det kan ju kännas som en dyr sovplats. Men jag kan inte riktigt välja när jag vill somna eller inte, jag har liksom aldrig legat i timmar och inte kunnat somna. Få talet gånger har jag typ legat och funderat i timmar, men oftast somnar jag direkt! Samma gäller film tittande, jag somnar bra snabbt!

Efter ett samtal på msn med dalmasen Pelle så ska jag nu hjälpa pojken (Varså god Pelle!). Så nu lägger jag ut en kontaktannons här:

Pelle 30+, är ensam och söker ny livskamrat!
Han beskriver sig själv som:
"Het singel i Stockholm, rekommenderas" "Inte jätteung, men glad och bra på att hoppa fallskärm"
Finns det någon som vill ta Pelle till nya höjder, dela glädje och sorg med honom, gå långpromenader och sitta vid hans kakelugn på en björnfäll eller äta räkor och ta ett glas vittvin på hans ballkong i Stockholm? Är det någon som vill ha en date med denna fallskärmshoppande lärare från Dalarna?! Hör av er till honom!

Det var det med det!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Tack, Fia! Min mejlbox har blivit fullkomligt bombarderad med alla möjliga dejtprojekt efter den här annonsen!

Eller. Nä, faktiskt inte.

Fast du har gjort ett tappert försök, tackar, tackarr...



Fin bild överst på er två förresten!

Kramen

2009-03-17 @ 17:58:43
Postat av: Anonym

Hahaha, jag kanske borde satt ut din mailadress. Eller så är det så att jag inte har så många bra dejtobjekt till dig i min läsarkrets. Ja jag gjorde mitt bästa iaf!

2009-03-17 @ 22:16:46
Postat av: MostraDi

Har han jobbat som poolattendant någon gång? I så fall lägger jag in ett bud

2009-03-25 @ 06:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0