Skydd...

Lördag, visst är det härligt! Gå upp tidigt för att sätta sig med näsan i samma böcker och anteckningar som tidigare dagar av veckan erbjudit. Innan jag gick till biblioteket kom jag på att där kan jag ju ha internet på datorn! Å det betyder att jag kan ladda ner musik! Yeeay! Så när jag kom dit hade jag väl förberett mig genom ett samtal med stora lillebror som guidad mig i denna nerladdningsdjungel. Det gick bra, så nu har jag en del musik på datorn! Jag laddade ner för fullt till Lousie kom och jag råkade säga att jag inte har något virusskydd. DET ÄR INTE BRA OM MAN LADDAR NER! Bara så ni vet, hihi... Så nu kanske inte vågar göra det längre. (Vi ska fixa ett sådan blajan-hajan-skydd, men det kan jag ju inte fixa själv, liksom!). Men känner jag mig själv så kommer jag kanske ladda ner lite ändå, i smyg liksom utan att något virus kan komma i närheten av min dator. Sen sitter jag där, UTAN dator. Det kan hända.

Fick slå in paket igår igen! Jippi...Tjusigt värre! Man har ju inte roligare än vad man gör sig. Ska ju firas idag.


Sen får vi se vad som händer senare idag. Måste ju fundera på vem jag ska heja på i slagerna, ju... Men det blir svårt för de enda jag vet som är med är E.M.D, och jag tror inte att jag får rösta på dem för lousie, eller?!
Oki, have a veri nice lördag!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Louise

NEJ det får du inte min kärlek. Eller får o får du lyssnar ju ändå inte på mig. O om ja säger att du inte får så lär du ju göra det i ren protest ändå. Så varsågod och rösta på EMD mer än gärna love.

2009-03-14 @ 16:33:15
Postat av: Fia

Omvänd psykologi... det funkar inte på mig hjärtat. Men Danny är ju med, hahahah! Okej kommer nog inte rösta på någon överhuvudtaget. Ibland lyssnar jag på vad du säger, när det gangnar mig själv såklart!!

2009-03-14 @ 16:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0