Färjan Harrys...

Jag sviker min söndagskvälls vänner. Jag är galet trött och kände att jag gör mer nytta om jag lägger mig å somnar direkt i sängen än att somna i Martin å Karin soffa.

Vad på Harrys igår, det är mig en sann upplevelse. Vi käkade och drack vin , pratade och hade det riktigt trevligt, MEN sen när vi fick för oss att dansa så vette sjutton hur kul det var. Jag anser att Harrys är lite som en finlandsfärja... Litet dansgolv där störst rumpa och vassaste armbågarna vinner plats. Känner ofta inte för att stå ihop klämd men en massa svettigt folk och hoppa runt till "hum hum humlegården" " I natt är jag diiin, i natt är du miin" "så dansar vi heela natten..." å andra Ledin och ABBA låter.  Så jag svek brudarna efter en och en halvtimma på "finlandsfärjan" dansgolv.

Ett stort plus till Harrys som faktiskt släckte ner, inte alla men många, lampor igår! Schysst tycker jag. Jag blir lite förvånad när lampaffären mitt emot Harrys inte släckte ner... Deras butik skiner dygnet runt värre än en nypolerad flint...Kunde inte det varit ganska bra?! Eller en bra förebild?! 
 
Av min gulliga tjej fick jag ett presentkort i fredags! Jag ska gå och klippa mig! Jippi yeeey! Jag har inte klippt mig sen Louise och jag träffades första gången. Alltså över tio månader sen, det är kanske inget jag skryter om när en frisör är i närheten. Men då blev det kort, denna gång blir det inte lika kort. Dessa kort är från i sommar så får se om jag gör något likande!



SÅ med min nya frisyr, som jag ska fixa på torsdag, ska jag snart möta våren i Paris! Det närmar sig med stormsteg! Jag ser väldigt mycket fram det! Planeringen är i full gång. Väskor, pengar...
Jag kommer även hinna träffa Nathalie och Axel innan jag åker till Paris! Det ska bli så kul, den lilla pöjken lär blivit SÅ stor nu!
Okej hoppas allt släckte ner igår! Å att resten av Sveriges befolkning inte är inne i en tröttkoma som jag.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej! Va fin du är i håret!!

Kanon!

:)

Synd att du inte var med idag, tror jag skrämt bort Louise för alltid med mina filmklipp och bilder....haha.

Kom på tisdag kväll då bjuder jag på födelsedagsfika :)

Kram!

2009-03-30 @ 00:54:55
Postat av: Anonym

Hejsan hoppsan ,

Skit snygg du blev i håret ! 10 points

2009-03-30 @ 18:11:29
Postat av: MILLE

Dumma blogg , den missade ju vem det va ifrån . De va iaf från den minsta brodern så du slipper undra haha

2009-03-30 @ 18:13:46
Postat av: Fia

Hahaha, tack! Jo vars visst var jag fin i håret sommaren 2008. Jag har inte klippt mig än, men jag får väl se till att fixa något liknade :)

2009-03-30 @ 23:23:35
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0