Bäbismage och reggae!


Det är verkligen inte bara jag och min sambo som är förälskad i Stinas övergulliga bäbismage, Chelsea hittade sin plats så Stina la sig i soffan. Men jag håller med Chelsea, magen är hur gullig som helst! Å det är kul att se att Stina mår så bra. Det sköna med att umgås med en gravid är att det vilas en del, vilket betyder att jag också får vila!!

Jag tror att Stina ligger på många plus om vi nu skulle kunna fråga Chelsea... Överlyckligt springer hon runt i extra sängen. Det hände även att hon kröp ner under täcket...

Självklart blev vi tvunga att åka till IKEA! Vi tyckte som vanligt att vi var skitduktiga och inte köpte så mkt, men ända gick vi ut frågande: Hur kunde det bli så mkt??!
Men så är det att gå på IKEA, mkt och billigt brukar bli dyrt. Jag fick med mig hem pärlor och pärloplattor. NÄ jag är inte fyra och tycker att det är kul med pärlplattor UTAN 24 och tycker det är kul! Ja och jag står för det. Kul för Stina att kolla på mig när jag sitter med mina små plattor, haha! Stina var på väg att flytta in bland IKEAs utemöbler, ett tips till Billy om du vill glädja din tjej: Kolla bilden nedan pärlorna och K Ö P! (Skulle var toksnyggt på deras uteplats!)



Ett självfallet ställe att gå till är Kullzenska, när vi har folk här! Det "tråkiga" med Stina är att hon redan varit i Kalmar och redan fikat där... Men det gjorde inget och vi tog oss en paus mellan de tre butikerna vi ärade med våra besök.



Ikväll blir de reggae och Let's dance för bäbismagen! Till kusin för tv-titt och vidare till söderport, ett ställe som jag och Louise velat besöka sen vi flyttade hit men aldrig kommit till. Så ikväll passar vi på!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, jag vill också ha såna utemöbler!!! Måste bara skaffa mig en uteplats först :o) Vilka fina pärlplattor du gjort tjejen,är det nya karriären? Eller bara ett tidsfördriv när du inte kan sy (skäms över att maskinen fortfarande står här i mitt kök, men om det känns bättre så ser den ut att trivas!)kram på er!

2009-03-28 @ 11:30:18
Postat av: Fia

Ja men visst är du fina, utemöblerna! Skulle göra mkt bara för att ha en liten liten balkong med en stol på, haha!



Hahahah, vad kul att både du å Stina har dåligt samvete över symaskinen... Det är lugnt har jag klarat mig utan att sy på den i snart tre år så tror jag att jag klarar mig utan den ett tag till!

Ja min nya pärlplattekarriär har bara börjat! Kram!

2009-03-28 @ 12:12:26
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag har nu konsulterat 2 av mina kollegor som säger att ni väljer riktiga smultronställen att gå till. Det där fiket ska visst ha goda pajer har jag hört, ha, ha

2009-03-31 @ 15:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0