I love secrets...

Pluggat hela dagen! Det känns som om allt bara snurrar i huvudet. Alla modeller, strategier, lagar och regler. Jag försöker bena ut allt och få lite ordning på det. Det är bara att fortsätta i morgon igen. Jag fattar inte hur jag ska få rät sida på det. Men jag har två hela dagar på mig att få ordning och reda i hjärnan. På måndag är det bara att spotta ut allt på pappret.

Jag och Lousie tog oss ner på stan idag. Och det är ett lika stort projekt som när jag bodde på landet och åkte in 3 mil med mamma och pappa. Vi är så sällan på stan att det kändes lite roligt faktiskt att gå ner! Vi, eller okej jag, var riktigt rabattkärring. Först 25% rabatt sms från Kappahl, check! Jag fick ett litet trevlig bidrag från mamma och pappa och unnade mig ett par jeans, cheap monday, 400 kr. När jag kom till kassan stod det; "lämna din e-mailadress få 20 % rabatt". Ja tack sa jag och lämnde min! 80 kr bort på redan billiga jeans, check! Louise hittade två t-shirtar till mig på Gina också, 49:- på REA! Hahah, vilken runda va?! Jag är riktigt riktigt nöjd. Så tack mor och far för välbehövliga jeans!
Så här ser det ut iaf:






Helgen närmar sig och det blir en livad helg! En massa plugga och ett par besök på bibblan, jippi yeey! Ska nog hinna förbi ett födelsedagsbarn på lördag och lite melodifestivaltitt möjligen. SÖndag hoppas jag på lite filmtitt igen, förra söndagen blev det inget.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0