Lördag och "Rent hus", kan det bli bättre?! (antagligen!)

Igår fick jag mig en ny pluggkompis! Eller hon är inte ny som kompis med vi har inte pluggat ihop. KARIN! Vi sågs på bibblan för att sen gå hem till henne där vi lagade lunch och fortsätta plugga. (Jag lånade en mindre smickrande bild på mig från Karins blogg, www.karinafkalmar.blogg.se )


Jag fick ett mindre roligt besked igår, det blir antagligen inget jobb på Hemtex i sommar. Det kändes faktiskt lite skit. Så på måndag är det bara att gå runt och lämna CV i butiker istan, fiii faaaan. Men det är väl bara att göra. Jag MÅSTE ju ha ett jobb snart. Sökte jobb på Forex igår, vi får väl se vad de säger. Jag sökte även jobb på den andra Hemtex butiken här i stan. Å ska jag ringa IKEA! Ja nog ska det väl dyka upp något jobb!!

Just nu avnjuter jag å Lojsan vår lördagsförmiddag med något förbannat städ program "Rent hus", det är nog bland de värsta jag sett. Nog att han har det skitit, gubben det handlar om, men programupplägget och "städtanterna/häxorna" är ju katastrof. Hm jag finner inga ord, bra är det inte iaf! Det tråkiga är

Hoppas resten av Sverige har lika fint vår väder! Det är lite värme i luften, och solen kan nog komma fram snart!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa "the exboss"

Hej raring!



Som du vet så finns det ju jobb på andra hemtexbutiker än just nere i småland..... Tänker då på 2 små butiker i sörmland med en MYCKET trevlig chef som gemensam nämnare!!PUSS



2009-03-21 @ 16:17:56
Postat av: Helena

Men du kan ju bara inte säga så om Marlene och Marie-Louise, dom är ju SÅÅÅÅ underbara!!!!

2009-03-31 @ 14:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0