Jag tror nog våren är på väg!



Jag vet inte hur det ser ut i övriga Sverige men i Kalmar är det fint! Kolla vilka fina bilder jag tog igår när jag och Jennifer gick en riktig långpromenad. Det är soligt och inte en gnutta snö. Me like alot! Skulle bara vilja ha en 25 plus grader till sen är jag nöjd! Tänkte catcha up med min kusin idag, hon å hennes man har varit på skidsemester med en massa annan släkt till dem o till mig, vilket på bilder ser helt otroligt härlig ut. (Kolla henne blogg föresten: www.littlemissfixit.blogg.se )

Men nu är det tillbaka till Försäkringskassan och de 20 sidor text vi ska skriva ihop, gärna med . Med P3s "Din gata" i öronen ska det nog gå alldelse utmärkt att fortsätta skriva!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa "the exboss"

Hej tjejen! Kämpa på, såg ditt förra inlägg! By-the-way så är ny lön fr o m 1/4 115,42 med 3 års branchvana (med tanke på ditt sommarjobb) KRAM

2009-03-18 @ 13:47:10
Postat av: Fia

Hej Exboss! Tack vad bra då vet jag vad jag har att vänta i pengar! Kram

2009-03-20 @ 08:44:34
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0