Jag är en riktigt pärla!


okej nördigt eller ej men jag har hittat min hobby! Pärlplätte-göra! Det blev ingen "Söderport" igår utan en massa Let's dance, Synd på Laila... Vi åkte hem, köpte folköl och satt å snackade ett bra tag. Stina höll sig vakan till rekordlånga halv ett. Jag gjorde en reggaeman till Louise, då hon blev lite deppig över musikförlusten. Så musik i högtalarna, öl i burkarna och en HÖG med pärlor gjorde att Louise å jag somnade klockan halv fyra. My God! Men kul var det och ovan visas några alster!
Idag åker Stina hem, tråkigt men vi har hunnit umgås massor. I kväll blir det Harrys med Jennifer och Annelie! Ska bli nice!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Uiktor

hur orkar man asså????!!!! XD XD

2009-03-30 @ 17:36:57
Postat av: viktor

mamma börjar bli orolig! lite mycket fritid eller?

2009-03-30 @ 17:39:39
Postat av: Fia

Kanske har jag lite lite tid över, hahah... bara LITE :)

2009-03-30 @ 23:24:18
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0