Fy Fia!

Efter en lugn och väldigt trevlig helg med min käre far och sambo så bröt det ut ett slags dricka öl slag. Jag vette fan vad som hände med Lousie och mig men öl drack vi och igår fick jag ju då ligga raklång i sängen hela dagen. Det kändes inte alls bra, när jag så stolt talat om att jag varit utan alkohol så länge. Vi hade först en trevligt liten middag med Ullis och Hanna, två kompisar till Lousie. Riktigt goa tjejer och vi hade väldigt trevligt! Sen följde vi med fröken Ullis till en studentfest. Jag har helt tappat min socialakompeten så jag passar väl inte riktigt in på sådana ställen. Men det var kul! Ja nu blir det lugnt ett tag till, det är verkligen inte värt att sabba en hel dag efter ett ölslag. Men jag har bara mig själv att skylla...


Vi hann även fixa hårfärgen i helgen. Jag fixade till mitt naturligt blonda hår till lite mer naturligt ljusare blont! Blev lagom nöjd men man kan ju inte alltid lyckas.


Skit söta eller hur?! Hahahahah!
(Sorry Louise att jag drar in dig här men du är ju med på korten liksom ;) )

Idag är den en vecka kvar till tentan. För allmän upplysning så klararde jag inte förr. Det känns lite trist faktiskt, men det finns mkt kvar i skallen efter den förra tenta pluggandet så det som krävs är en större repetition. Omtenta 9 maj. Jag fick 27,5 poäng och godkänt var 30 poäng... så det känns riktigt surt. Men klarar men det inte så gör man inte och det är bara att ta igen den i maj! Så nu jäklar, plugga plugga plugga!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Louise

Nu sitter du hemma o pluggar hoppas ja! Ja sitter på jobbet o saknar dig som en galning idag. ikväll vill ja poppa popcorn o kolla på film. Men bara ifall du har pluggat klart. Ja älskar dig min kärlek och du blir verkligen finare o finare i mina ögon varje dag..

2009-03-09 @ 17:13:14
Postat av: Fia

Vad du är go du, hjärtat!! Jo jag pluggar och gör paj. Ska käka snart! Saknar dig med och JA popcorn it is! See u lata!

2009-03-09 @ 17:23:48
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0