From Paris to...

Jag tror att jag satte den! Tror men vet inte. Jag får vänta tre veckor innan tentaresultat kommer. Det kändes bra och jag svarade på allt tror jag iaf. Ja jag kan ju inte mer än vänta och se helt enkelt. Har jag tur får jag väl redan på det innan jag drar till Paris i april, förhoppningsvis ett positivt besked så man kan få slappna av någon gång och inte ha hur många omtentor som helst hängandes över en.

Hela eftermiddagen har jag suttit på biblioteket med datorn, hörlurar, min nerladdade musik (!) och mitt grupparbete om försäkringskassan. Har kommit en bit så det känns riktigt bra! Snart tänker jag gå hem till lilla katten som är så jävla uttråkad på mig å lousie. Jag tror inte att hon förstår att vi har lite annat att göra än att leka med henne.... Tror hon missat det med arbete och plugg.

Jag ska förresten åka till England! Herregud, det är coolt! Vi åker första maj och kommer hem igen efter en vecka. Ska bli kuul! Vi ska hälsa på lojsans släkt! Så det blir mkt utomlands för mig nu. Först frankrike å sen england. Jag har inte varit utomlands sen sist, vilket är två år snart... Å nu blir det två resor inom en väldigt kort period! I like it a lot!

Jag somnade mkt riktigt igår till filmen! Bra jobbat Fiiia! Men jag tror inte nån blev särskilt förvånad.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

såå sööööt... o ja får somna me dig varje kväll. kan liksom inte bli bättre.

2009-03-16 @ 18:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0