F-kassan, godkänt!

Bra dag idag! Vi har redovisat vårt (JÄVLA) arbete om Försäkringskassan. DEt gick bra tycker jag. Kändes inte som om hela världen rasade i morse för att jag skulle ha ett framträdande. Gick ganska lungt till. Förutsättningarna för att folk skulle lyssna var ju sådär. Vi var grupp 7 i ordningen. Kul å glida upp där och berätta om Försäkringskassans organisation och ledarskap, klockan tre när de redan lyssnat på 6 grupper innan.

Gruppen som opponeradeppå oss var schyssta och gav oss bra kritik. Det var många tankeställar som vi inte kommit på eftersom vi blev ganska "hemmablinda" efter att ha läst sidorna ett par ggr. Resultat blev G och ingen komplettering! Så skönt! Nu kan jag vara ledig med gott samvete och bara hänga med Stina!

Stina är på intågande så nu måste jag ju dammsuga!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0