Blue is the colour!

Detta är en dag då jag inte kommer någon vart med någonting. Skulle träffa min grupp vid nio i morse och blir väckt av att Johan ringer för att tala om att vi inte kan vara på biblioteket, han sa lite förvånad "öh, sov du Fia?!". Så jag fick bjöda in min lilla grupp i mitt hem och slänga i mig frukost och på med kläder. Vi har iofs hunnit förbereda lite inför vår intervju med en karln på försäkringskassan och jag har hunnit gå en promenad med Jennifer.  Men nu sitter jag med en känsla i kroppen som gör att jag inte kommer igång med det jag ska göra.

Det lilla monstret här hemma (det skulle vara Chelsea då!) har lärt sig hur hon ska bete sig när jag är hemma. Hon lägger sig snällt i sängen eller i soffan och sover. När Louise är hemma är andra andra bullar, då vill hon leka och går runt och pratar konstant. Jag har tydligen en lugnande effekt på levande ting runt omkring mig!


Ja nu får jag väl återgå till allt jag ska genomföra idag.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0