Väl investerade pengar...

Louise och jag har just det roligaste man kan göra för 900 kronor... Herregud roligare kurs får man leta efter, handledarutbildning. Det var nog den tråkigaste kurs jag varit på, på riktigt länge... Det var en massa självklara saker som vi var tvungna att lyssna på. Men snart skickas papprena in och vi kan köra på riktigt! Det blir bra och Louise kan förhoppningsvis ta sitt körkort!

Mille och jag hade en riktigt skön dag. Lite pinsamt att säga men vi satt inne hela dagen, fast vädret på eftermiddagen var kanon. Jag pluggade och Mille läste och vi lyssnade på en massa goooo musik! Det var gött! I morgon blir det lite jobb sen middag för Martin som fyllt!

Ligger på plats 34, vilket leder till att jag antar att jag kommer vidare bland de 60 med flest röster, innan tisdagen slut! Tror det funkar så, sen ska jag bara komma bland de tio med flest röster för att komma till finalen i Stockholm :)

Rösta rösta!!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni gjort ett inlägg i min logg för att ragga röster åt dig! kommer förhoppningvis ge lite grann!

puss

2009-06-30 @ 22:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0