Glasögon orm!

Vi fick med oss en lite pöjk från skogarna i Bettna. Lillebrorsan följde med oss ner i söndags och är fortfarande kvar. Han har en betald biljett hem och får stanna hur länge han vill. Än så länge har han inte bett om nån biljett så han kanske flyttar in... Den lille börjar ju gymnasiet i höst så han kan behöva ha lite "semester" hos oss ett tag.

Vi hänger, käkar, varit på Öland, Louise och Mille åker Longboard... Jag kan förstå att han inte drar hem, kan tänka att han har det ganska bra!!
I Tisdags så var jag på Specsavers och va "glasögonmodell". Det var kul!! Mille fick följa med och vara moraliskt stöd. Stackarn fick vänta en och en halv timma på att jag fick min tid hos make up artisten, bli fotade and so on... Så se nu till att gå in och rösta på mig! www.swoty.se!



Det skulle vara riktigt kul att gå vidare i tävlingen. I så fall kommer man till Stockholm. Men först måste jag hamna bland de 60 som har flest röster. Sen ska det röstas igen och sen kan man hamna i Sverige finalen i Stockholm 11 september. Hade varit coolt! Så be nu alla rösta på mig. Ser lite ut som en tant på den bilden som ligger på deras sida, men det ser vi förbi och röstar, hahah!
Wish me luck!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0