I'm back!

Hahah ju vars, nu har jag vait en dålig bloggare igen... Hm, har inte hunnit helt enkelt. Har pluggat och jobbat. Tentan gick inte alls, jag gcik dit och gick där i rån efter en och en havtimma... var väldigt dåligt påläst. Inte okej. Men jag tar den i sommar.

Just nu sitter jag i Bettna, det blev en tripp hit i överraskande sysfte. Mille fyllar 16 i morgon och vi ska fira den lille. Denna dag gick alldeles för fort. Det var så skönt att sova ut i morse, varken jag eller Louise blev tvungna att gå upp till någon skrikande klocka. Långfrukost med mamma och pappa, händer ju inte varje helg. Louise och Mille tog sig an bilen idag det är lite rost på den så de håller på å slipar och sprayar, blir bra. Synd bara att de hittade lite väl mkt rost på en del ställen, tex innanför tanklocket. Men uppenbarligen har jag en otroligt händig far och bror som genast fixade till det! 

Jag var i Katrineholm idag, det var riktigt länge sen, tror inte jag varit där sen jag slutade på Hemtex i augusti. Jag, mamma och pappa åkte in till den lilla staden för att handla och jag passade på att ringa Petra, min gamla kollega och vän. Det var så kul att träffa henne, Tomas och deras underbara barn! Celine och William är så söta, och det har vuxit... Vi hann fika med dem en lång stund. Tyvärr var Hemtexbutiken stängd så jag kunde inte gå in och titta men jag glodde självklart in genom fönstrena! Det var fullt med folk i k-holm, torghandel och en massa stånd ed såna vanliga onödiga prylar som kläder med stora tryck, naturgodis och annat som alltid finns på marknader... Kul att se att  Katrineholmarna lever. Det var roligt att se en del ansikten som man kände igen... Gamla kunder!

En liten nyhet, jag och Louise ska flytta. Vi ska flytta till en två som passar oss utmärkt! Väntar bara på kontrakt som ska skickas till oss och se till att bli av med våran lägenhet som vi har nu. Första augusti får vi tillträde till den. Det är vita väggar i hela lägenheten, jppiiii. Badkar, jippi. Ett riktigt sovrum, vi ska inte sova i köket, jippiii. Stort vardagsrum, jippi... Stor trädgård, jippi! Ett litet hus med tre lägenheter i var av en är i prncip obebodd då det är ägarna av huset somhar den och håller till 49 veckor av 52 i stockholm! Det känns så jäkla bra... 

Så var det med det!
Ciao!

  

Kommentarer
Postat av: salli

WHAT?! är mille 16?!!!!



grattis till lägenheten! :D

2009-06-06 @ 23:13:09
Postat av: Karin Ekholm

Åh va kul me lgh!!!!!

2009-06-07 @ 14:32:42
Postat av: Fia

Ja super kul med nya lyan!!



Japp Salli tro det eller ej men lillen är 16 nu.

2009-06-08 @ 19:06:46
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/
Postat av: Stina

åh nice med ny lägenhet! Och vita väggar Fia, äntligen ;)



Vi som inte ska behöva ringas längre...men nu måst jag nästa det för att få höra lite mer...=)

Kramar!!

2009-06-08 @ 21:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0