Sol!

Började tentaplugga idag. Mille och jag tog oss till stranden och läste på varsitt håll. Han lite roligare bok, snabba cach och jag kalkyleringen boken... inte så kul. Tog lille katten på vaccinering idag med, hon skötte sig exempaliskt! Jag ställde fram buren en halv timma innan vi drog och hon skuttade in i buren och låg där beredd... När jag berättade det för veterinären skrattade hon och sa att jag skulle vara nöjd, det är tydligen inte alla katter som gillar att åka i bur. När vi satt och väntade på vår tid så kom det in en kvinna med de fulaste hundar jag träffat, två naken hundar, ganska höga, med endast hår på hucudet och på svansen. Den ena satte sig brevid mig och jag skulle klappa den, herregud det var ju som att klappa en svettig människo hud, har nog bestämt att jag ALRIG kommer köpa en sån hund. Att klappa den är ungefär lika behagligt som att lägga sig naken och klibba fast i en skinnsoffa...
Sen var det bara ut med cykeln igen. Vi hittade ett nytt ställe att sola på, jag skippade dock plugget denna gång och började fota lite. Det var riktigt kul, kolla in:



Det är ganska taksamt att fota blommor, de står still och jag kan ta hur många bilder so heöst. Värre med katten, hon är inte lika villig att sitta still...

I morogn ska vi dra på handledarutbildning, så snart får Louise övningsköra med mig! Det blir nice, eller kanske inte, jag  lär ju inte behöva köra någoting alls... hm bra eller dåligt?!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0