Små grodor och annat...

Jag bloggade igår, två gånger, men det gick inte att lägga ut... SÅ jag gav upp.
Har häng en del med Jennifer, i förr går gick vi ut och drack öl så igår var jag trött och hade ont i huvudet. Av tre stora öl, illa illa... men det var vanissigt kul så det var det värt. Igår hjälpte jag henne hitta lite saker på stan. Det är inte bra att ta med mig ut på stan och shoppa om jag själv inte ska handla. Det är som om jag tar ut mina shopping behov på den andra personen, kan bli dyrt för den andra, hahah...

Just nu fixar jag här hemma... vi drar hem till Jenny och Anders i kväll och i morogn blir det midsommar fest hos dem, på riktigt! Ska bli kul.  Det skulle komma ganska mkt folk så det blir kul! Förra året firade vi i Åre, det var en annorlunda midsommar eftersom vi satt i bilen hela midsommarafton... vi fattade inte riktigt hur långt 75 mil är och hur lång tid det tar... Men det var kul!

Laddar batterina till kameran denna gång, och vem vet det kanske kommer lite kort efter denna helg, haha!
Ha en skön midsommar!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0