Lite familjemys.

Lördags spenderade jag hos bästa Nathalie, Edward och plutten Axel! Det var en liten sur kille jag fick hänga med, men det var mysigt att träffa dom. Axels föräldrar var dessto gladare! Vi åt god mat och hängde mest! (Sorry Edward om jag på något sätt tar bort din macho image genom det sista kortet, haha)




Kvällen avslutades i hamnen. Louise och jag var en stund på Skeppsbron 11... Har hänt något där. Ett slags generations skifte eller så är det för tidigt på säsongen, för det var inte många personer jag kände igen, vilket man brukar göra när man är där. Det var kul att komma dit i alla fall... har jue tt par bra minnen därifrån från förra sommaren. Men då stod Louise på andra sidan baren, hehe och jag spanade på andra (på henne då!)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0