Jag är som en fotograf utan kamera... illa!

Jag skäms lite... jag har varit i södermanland och gjort en massa saker och inte tagit ett enda kort. Vi höll på med bilen i lördags, vilket tog sin tid. Sen blev det rökta räkor,öl och besök hos Jimmy och Camilla. Ett urgulligt par, så gulliga och vi hade så trevligt att vi inte gick hem fören klockan fyra på morgonen! Då var det ljust, vilket får mig att tänka tillbaka på förra sommaren då timmarna mellan två på natten och fem på morgonen var de timmar då Louise och jag sågs... Vilka minnen. Trevliga såna. Många timmar babbel och ett par ciggaretter på trappen till min lägenhet, och vi såg alltis hur det blev bara ljusare och ljusare. Herregud jag blir helt glad inombords, min lilla tjej satt alltid med keps och luvan på hooden långt upp och jag satt ihop kurad i ett täcke, sådana var nätterna sommaren 2008...

Ialla fall, tillbaka till sommaren 2009, så tog jag mig till Stina och Billy på söndagen. Inte ett kort och Stina har en så fin mage (med bäbis i, hahah) nu. Ja illa Fia, dålig fotograf. Det var som vanligt trevligt att träffa paret ut i deras mysiga hus.

Vi var dessutom på dop, inte ett kort. Lilla Axel skötte sig utomordentligt. Han var mer nyfiken än rädd. Kollade in prästen när hon stod och pratade. Åt lite på siden bandet till dopklänningen, han är gooo. Dopet, som var planerat utomhus, var jätte fint trots tråkigt väder. Mycket folk var det och mkt gott fika. Louise sa att jag såg ut som ett barn på julafton för att jag råkade smaka en av varje kaka. Det är bara en komplemang till Nathalie som bakat, det var gott!!!

Igår började vi åka lite tidiager från Nyköping, då jag slapp koncentrera mig så fan för att de vägen.

Jag har hunnit fixa sjukt mkt denna morgon, är lite stolt över mig själv... En massa ringa-runt-få-tag-på-massa-upptagna-männiksor. Men jag tror jag fick tag på de flesta! Gött! Nu ska jag göra några timmar på jobbet, sen vette 17 vad jag ska hittapå... Som sagt tiden rinnar iväg, det går bra fort nu och snart är det torsdag igen och tillbaka till Nyköping och midsommar...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0