Förlovning, ett år senare!

Idag är det ett års sen, jag helt oventande om att Louise planerade att vi skulle gifta oss, förlovade oss! Vilken syn det var med hela baksidan av huset fyllt med brinnande marschaller och en toknervös Louise som hade köpt ringar, och hon lyckades! Jag sa Ja och här är vi idag! Ett år sen, time flyes!

Min älskade tjej! Jag älskar dig och min ring!!

Nu är det fotboll... Blandad glädje här. Louise håller på England Mille på Sverige, härligt kontrast här i vardasgrummet... Själv bloggar jag och är inte alls med i matchen, hahah, men väcks till liv varje gång det blir mål, för det är garanterat någon som skriker... Jajaja... Får väl laga mat eller något.

Glömt inte att rösta, rösta, rösta... www.swoty.se

Heja mej!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Stina

vilken smal tjej du har fia, super fin!! Nu har jag även röstat. ska lägga ut om det på min blogg också!

puss

2009-06-27 @ 13:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0