All day the summer is here!

Mille och jag har ledig söndag idag! Det är så sjukt skönt ute och vi har solat vid stensö! Det ska tydligen vara fint hela veckan, vilket passar mig bra. Jag jobbar bara två dagar och har en omtenta den tioende juli som måste sitta då! Det kan bli ett par timmar i solen med böckerna, nice nice nice...


Hahaha snygga kort! Jag har köpt nya lurar till mp3n, det är väldigt trevligt sällskap på stranden! Mille har sin musik och jag min, väldigt sällskapliga. Vi "testade" vattnet idag, det var inte att rekommendera, svinkallt alltså!

Igår hade vi grillkväll hos kusin, det var riktigt skönt ute, ett tag. Det känns att sommaren inte riktigt kommit igång ännu, det är bra kallt så fort solen går i moln. Men dagarna är så nice att det göra inget med kalla kvällar. Jag hoppas på en kväll hemma idag, skulle vara skönt att bara ta det lungt, kanske kolla film?!

Glöm inte att rösta på mig, sist jag kollade var jag på plats 45! Det tar sig!
www.swoty.se
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0