118118, kan du hjälpa med med något?

Förlåt mig men går inte dagarna lite för fort. Idag säger de att det är torsdag, vilket betyder att i morgon åker vi uppåt i Sverige igen. Jag förstår inte var veckorna tar vägen. Det får ju gärna gå så här fort eftersom jag då kommer flytta snart. Det ringer fortfarande personer på lägenheten, nu är det inge roligt längre med massa missade samtal och eurovoice medellande som vill bli avlyssnade. Får tar bort annonsen så fort någon bestämt sig. Nån kille igår som tydligen helt plötsligt fått en annan lya. Nu ska en frisör komma i morgon och kolla, hoppas hon tar en, det vore skönt att få det klart!

Igår hade jag och Lousie den bästa daten ever. Vi gick till "mamas och papas", som serverar tapas. Vi åt massor med olika mat och drack vin och irish coffee! Precis som man vill ha det en onsdag!

Jag ska hitta till tippen idag, det brukar gå ganska illa när jag ska åka någonstans. Jag kollar kartan på nätet och sen litar jag inte riktigt på den så jag försöker hitta själv, vilket oftast resulterar i att jag får ringa 118 118 och de får lotsa mig! Hahaha de är bra att ha! Det är förövrigt skönt att vara lite ledig! Man hinner liksom lite mer på dagarna... sova exempel vis. Om nån undrar så är det nog bland det bästa jag vet! Men jag tänker hinna en massa annat också.

Take care!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0