Väddö!

Tillbaka till flyttstäd och packning! vi har haft en otroligt skön lång helg i familjen Bergströms hus på Väddö. Totalt bortskämda i fyra dagar. Det var mysigt att hänga med ungarna, Åsa och Tomas, och självklart katten Zebbe. Som vanligt var kameran med och gjorde sitt, ett lite urval av alla de bilder jag tog.

Detta är bara en del av deras "sommarstuga". Skulle nog hellre kalla det sommarhus! Det finns lika mkt hus på andra sidan, så fint. Hela huset är så fint inrett! Mmm, vill också ha!

Detta var mitt och Louise tillhåll. Gästastugan!

Hav hav hav och skog.




Sen släkten!

Louise och Josefine, med grabbarna i bakgrunden.

Ludde in action. Något slags försök att lura mamma att han skulle cykla och hoppa i vattnet. Men han behöll sitt sunda förnuft och höll sig på land!

Starke Adolf o skepnad av Josefine!

Handy man fixar båten!

Jag själv, förkyld men glad. Fick låna ett par gummistövlar av Åsa, vill ha ett par. Louise frågade till vad, men jag ansaer att det är viktigt att ha ett par när man ska bo med en lite större trädgård, eller?!

Hehe några kort fick vi allt på Åsa fast att hon helst ville slippa undan!

Alla knott!


En av dagarna åkt vi till Grisslehamn. En mysig liten by som hade en stor loppis just när vi var där. Gött för är det några som gillar loppisar så är det ju vi. Louise fyndade en lampa som hon är riktigt nöjd med. Själv hoppar jag INTE högt när jag ser den. Men i vårt förhållande kompiromissar vi, eller hur Louise! Så den gröna lampan ska pryda vårt nya kök. Så underbart!Vi hittade även lite glasburkar, knivar och Louise fick en bedårande liten staty av sin kusin. Den kommer nog på bild vid senasre tillfälle.


Vi blev även introducerad till ett nytt designmärke. En tjej som gör så snygga smycken. Anledningen till att det inte blir bilder på det nu är att jag har i princip packat ner allt. Lite halsband till mig och en ring till Louise. Vi hittade även en klädhängare till vår nya hall. Jag tror Ludde blev lite avis på alla smyken så han passade på att stilla sitt behov av halsband och tog på sig ett par, hahah!


Vi hann även med en tripp till Norrtälje. Även det en mysig liten stad. Vi lyckades shoppa lite där med! Jag hittade ett par brillor... Har letat ett tag lite försiktigt men är ingen bra solglasögon bärare.


Efter lite lunch och shoppande åkte vi hemmåt.
Tack hela familjen för en mysig minisemester!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Louise

Bääästa helgen! Helt underbart! De gör vi till en tradition :)

2009-07-29 @ 15:03:37
Postat av: Fia

Ja det kan vi verkligen göra!

2009-07-29 @ 15:21:05
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0