Festival!

Japp nu har vi levt festivalliv hela helgen. Jag är riktigt trött och seg, men det har varit värt det! Tyvärr kan man ju inte styra över vädret och de blev riktigt ös regn och åska. Jag tyckte så synd om de som fixat med festivalen, men vädret kan man ju inte ändra på.

Louise och jag skulle dela tält båda nätterna men regnet blött ner våra sov platser så natt två fick vi klämma in oss hos Karin och Sandra. Det gick bra det med!
Annars var det som en festival ska vara. Massa musik, massa öl, massa folk! Stället där festivalen var är samma ställe som vi brukar dra och grilla på. Alltså en av de finaste platserna jag vet på Öland. De kunde inte valt ett bättre ställe. Brasse stolarna som jag köpte innan vi drog blev snodda lördag morgon, men jag fixade tillbaka om på lördagkväll sen, hahaha... man ska inte tro att man kan snå av Fia inte.




Jag vet inte om detta övertygade mig att bli någon slags campare, tror nog snarare att det kommer ta ett tag innan jag tälter igen. Men vi hade väldigt kul ihop med Karin och Sandra. Reggaefantasterna, alla utom jag, valde vilka band vi skulle se. Jag är nöjd med valen :) skön musik, vi dansade, drack öl som alla de andra 2500 delatagarna.
NÄr vi inte hängde på området satt vi vid tältet och tog det lungt.



Så tack tjejer för en skön helg!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, historien om brasse-stolarna vill jag höra någon gång! Tack snälla du för alla tips från arbetsförmedlingen, är jättedålig på att gå ut och kika själv! Men nu har Edward semester så nu ska jag slänga iväg några ansökningar! puss på dig!

2009-07-19 @ 20:46:57
Postat av: Karin Ekholm

Tack själv!

Kram kram kram!

2009-07-20 @ 00:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0